Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Сало В. Ю. Дослідження міцності і деформативності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови довжиною 18 м при різних режимах завантаження / В. Ю. Сало, О. Ю. Сало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2019. - № 912. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2019_912_23 Висвітлено проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їх зведення. Мета експериментального дослідження - виявлення особливостей поведінки збірно-монолітної конструкції за статичної дії зовнішнього навантаження. Викладено програму статичних випробувань, наведено схеми установки випробувальних навантажень і приладів для виміряння переміщень і відносних деформацій. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержано значення тріщиностійкості, деформативності та міцності балки, описано етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Порівняно експериментальні та теоретичні величини. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Проаналізовано стан і практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій із використанням високопродуктивної сучасної технології. Проаналізовано отримані результати експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що надає змогу уникнути впливу масштабного фактора, є особливо цінним.Висвітлено проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їх зведення. Мета експериментального дослідження - виявлення особливостей поведінки збірно-монолітної конструкції за статичної дії зовнішнього навантаження. Викладено програму статичних випробувань, наведено схеми установки випробувальних навантажень і приладів для виміряння переміщень і відносних деформацій. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержано значення тріщиностійкості, деформативності та міцності балки, описано етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Порівняно експериментальні та теоретичні величини. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Проаналізовано стан і практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій із використанням високопродуктивної сучасної технології. Проаналізовано отримані результати експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що надає змогу уникнути впливу масштабного фактора, є особливо цінним. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сало В. Ю. Дослідження міцності і деформативності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови довжиною 18 м при різних режимах завантаження / В. Ю. Сало, О. Ю. Сало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2019. - № 912. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2019_912_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |