Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Sowier-Kasprzyk I. 
The use of social marketing to the promotion of energy-efficient construction / I. Sowier-Kasprzyk, A. Ujma // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2016. - № 844. - С. 316-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2016_844_50
Зазначено, що енергоефективні, або пасивні будинки в найближчі роки повинні стати нормою в Польщі та Європі. Енергоефективні споруди, як правило, є дорожчими ніж традиційні, а це означає, що є якісь психологічні бар'єри перед прийняттям рішення щодо їх будівництва. Незважаючи на значне збільшення усвідомлення інвесторів в цій сфері, важливо розповсюджувати знання щодо необхідності та вигоди від використання таких об'єктів. Недостатньо зміни стандартів для споруд, що пов'язана зі зміною будівельних законів - необхідне використання різних форм фінансової підтримки та розвиток освітньої діяльності. Потрібно також використовувати різні типи рекламних та освітніх заходів, що підвищують знання громадськості про позитивні ефекти будівництва споруд з високою енергоефективністю. Однією з рекламних кампаній, проведених в 2014 р., у Польщі була акція під назвою "Дім, який економить для мене". Її мета - сприяння будівництву пасивних енергозберігаючих споруд, що використовують відновлювальні джерела енергії. Ця кампанія була основана на креативній ідеї, яка повинна пояснити суть пасивного, або енергозберігаючого будинку і використання поновлюваних джерел енергії. З їх використанням знизити витрати власника, а зекономлену частину можна використати на різні споживчі товари. Передбачалося, що такий спосіб переконає багатьох інвесторів, щоб побудувати свій власний будинок з можливістю одержання кредиту і його погашення завдяки економії експлуатаційних ресурсів.
  Повний текст PDF - 211.225 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sowier-Kasprzyk I.
  • Ujma A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sowier-Kasprzyk I. The use of social marketing to the promotion of energy-efficient construction / I. Sowier-Kasprzyk, A. Ujma // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2016. - № 844. - С. 316-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2016_844_50.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського