Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Просович О. П. Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2018. - № 897, Вип. 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2018_2_6 Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Надано характеристику поняттю "маркетплейс", виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель є однаково актуальною і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернет-магазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони - приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан і перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс - двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Просович О. П. Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2018. - № 897, Вип. 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2018_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |