Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Просович О. П. 
Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2018. - № 897, Вип. 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2018_2_6
Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Надано характеристику поняттю "маркетплейс", виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель є однаково актуальною і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернет-магазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони - приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан і перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс - двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.
  Повний текст PDF - 209.517 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Просович О.
  • Боцман Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Просович О. П. Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2018. - № 897, Вип. 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2018_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Просович Ольга Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського