Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Ilchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Muzhelyak, О. О. Kots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 799. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_799_31 Досліджено можливості вдосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Узагальнено визначення поняття КСВ, а також визначено основні інструменти КСВ і взаємозв'язок інструментів КСВ і заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обгрунтовано доцільність застосування інструментів КСВ під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ilchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Muzhelyak, О. О. Kots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 799. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_799_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |