Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Подольчак Н. І. 
Інноваційні теорії ринкотворення та розвитку бізнес-сегментів / Н. І. Подольчак, А. І. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 287-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_39
Розглянуто сучасні теорії створення нових ринків і формування нових бізнес-сегментів: концепцію квантово-економічного аналізу (КЕА), стратегію "блакитного океану", теорію обмежень, концепцію "інтелектуальне лідерство", теорію цінностей та концепцію ділової моделі. Згідно з концепцією квантово-економічного аналізу, творення нового ринку є можливим, коли комбінація етапів розвитку товару, компанії та ринку є сприятливою для існування. У разі одержання недозволеної комбінації у матриці КЕА необхідно її видозмінювати на дозволену, яка створить умови для розвитку підприємства. Концепція "блакитного океану" заснована на ідеї концентрації зусиль організації не на конкурентній боротьбі, а на виокремленні бізнес-сегменту у існуючому ринку або створенні абсолютно нового ринку. Концепція ділової моделі наголошує на інноваційно-стимулювальній дії ризиків для утворення нових ринків (чи окремих бізнес-сегментів) та визначає споживчоорієнтованість ринкотворчих процесів. Теорія обмежень спрямована на розкриття внутрішнього потенціалу організації для вирішення виробничо-господарських, управлінських чи інших проблем з метою пропонування ринку якісних товарів за доступними цінами. Теорія творення цінностей спрямована на формування цінності організації через пошук її власної ідентичності для максимального забезпечення потреб споживачів. Концепція інтелектуального лідерства зосереджується на важливості систематичного прогнозування стану та розвитку ринкового середовища, а також визначення та формування потреб споживачів. Дослідження цих теорій надало змогу виокремити фактори стимулювання ринкотвірних процесів, а саме: споживачі (їх реальні та потенційні потреби), товари (роботи, послуги), ціни, організації-виробники, а також ризики (як стимулювальні до виживання у ринковому середовищі фактори).
  Повний текст PDF - 571.528 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подольчак Н.
  • Ясінська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подольчак Н. І. Інноваційні теорії ринкотворення та розвитку бізнес-сегментів / Н. І. Подольчак, А. І. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 287-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Подольчак Надія Ігорівна (економічні науки)
  • Ясінська Алла Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського