Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Коваль З. О. Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управлінням / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_8 Досліджено місце та роль соціоекологічних аспектів у формуванні та оцінюванні ефективності маркетингових стратегій. Проаналізовано можливості, переваги та недоліки застосування соціоекологічного підходу до формування й оцінювання ефективності таких стратегій вартісно-орієнтованих підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль З. О. Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управлінням / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |