Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 345-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_52 Надано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 345-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_52.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |