Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Глібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_9 Досліджено поняття "реклама" в сучасній науці, обгрунтовано важливість здійснення рекламної діяльності для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику планування, оцінювання та контролювання витрат на рекламу, використання якої надасть змогу підприємству оптимально сформувати бюджет рекламної кампанії та досягти бажаної економічної ефективності рекламних заходів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |