Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Касян С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків / С. Я. Касян // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_26 Досліджено теоретико-методичні положення маркетингової взаємодії підприємств у площині глобальних інформаційних потоків. Визначено підходи науковців до розвитку ринкової взаємодії у контексті формування маркетингової комунікаційної політики підприємств. Оцінено комунікаційну підтримку в сфері он-лайнового просування програмного забезпечення, високотехнологічних продукції та послуг. Запропоновано схему Інтернет-маркетингових комунікацій підприємств, побудовану на засадах соціально-ринкової взаємодії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Касян С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків / С. Я. Касян // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |