Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Бочко О. Ю. 
Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_6
Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обгрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес "купівля-продаж". Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають "Facebook" та "Твіттер", що становить більше ніж 80 % всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі "купівля-продаж". Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для "Facebook", "Твіттер", "Instagram", вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  Повний текст PDF - 381.135 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бочко О.
  • Якимишин Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бочко Олена Юріївна (економічні науки)
  • Якимишин Лілія Ярославівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського