Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_6 Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обгрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес "купівля-продаж". Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають "Facebook" та "Твіттер", що становить більше ніж 80 % всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі "купівля-продаж". Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для "Facebook", "Твіттер", "Instagram", вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |