Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Фігун Н. В. Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризму / Н. В. Фігун, О. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_31 Обгрунтовано доцільність дослідження розвитку туризму на базі концепції маркетингу територій. Досліджено зелений туризм як перспективний напрям розвитку, зокрема на прикладі біосферного транскордонного резервату "Розточчя". Описано переваги розвитку зеленого туризму для території та її мешканців. Обгрунтовано доцільність розвитку зеленого туризму з точки зору основних законодавчих актів України та Польщі. Запропоновано низку маркетингових заходів для активізації туризму та залучення інвестицій в туристичну галузь України на рівні регіонів і держави в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фігун Н. В. Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризму / Н. В. Фігун, О. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |