Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Хадріан П. 
Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. Результати дослідження / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_28
Досліджено однин із ключових аспектів маркетингу, який полягає у впливі на цільовий ринок інтегрованого складу елементів комплексу маркетингу. Мета роботи - представити результати дослідження рівня цієї особливості маркетингової діяльності на підставі опитування 840 польських підприємств, проведеного відділом маркетингу економічного університету у Кракові. Результати свідчать про середню та добру оцінку координації інструментів комплексу маркетингу (де оцінка в групах великих підприємств є більш високою) та появі статистично значущих зв'язків між оцінкою ступеня координації "маркетинг-мікс" і, зокрема, оцінюючи значення окремих елементів у цьому складі, стратегію виграшу клієнтів або оцінку ступеня адаптації підприємств до сучасної ринкової економіки.
  Повний текст PDF - 167.062 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хадріан П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хадріан П. Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. Результати дослідження / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського