Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Терлецька В. О. Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємств / В. О. Терлецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_27 Досліджено та проаналізовано маркетингову та логістичну діяльності автомобілебудівних підприємств для забезпечення на їх основі конкурентних переваг та формування позитивного іміджу в динамічних умовах функціонування. Визначено на що спрямовані маркетингова та логістична діяльності підприємств в Україні. Охарактеризовано ринок автомобілебудівної продукції України. Виокремлено недоліки здійснення маркетингової і логістичної діяльності вітчизняних підприємств. Розглянуто концепцію "точно в строк", визначено її базові постулати та переваги. Наведено рекомендації для ефективного функціонування маркетингової та логістичної діяльності вітчизняних підприємств автомобілебудування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терлецька В. О. Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємств / В. О. Терлецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |