Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Zhaldak G. Prospects of implementation and practice compliance with marketing standards in Ukraine and the EU / G. Zhaldak, L. Shulgina // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_20 Зазначено, що впровадження маркетингових стандартів (МС) у практику діяльності вітчизняних підприємств пов'язано з необхідністю формування у країні сприятливих умов для участі у міжнародній співпраці, виходу на міжнародні ринки, співпраці з іноземними інвесторами. Розглянуто особливості впровадження МС в Україні та ЄС. Досліджено практику дотримання таких стандартів у нашій державі та країнах Євросоюзу. Систематизовано підходи до стандартизації та визначено основні перспективи подальшої інтеграції нашої країни у європейський простір. На підставі вивчення практики впровадження МС у ЄС запропоновано алгоритм формування моделі розвитку МС ЄС в Україні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zhaldak G. Prospects of implementation and practice compliance with marketing standards in Ukraine and the EU / G. Zhaldak, L. Shulgina // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |