Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Вербицька Г. Л. 
Особливості маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств в умовах міжнародних економічних відносин / Г. Л. Вербицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_9
Розглянуто питання маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств за умов міжнародних економічних відносин. Обгрунтовано особливості маркетингу інновацій; визначено завдання маркетингу інновацій на різних стадіях її реалізації; запропоновано послідовність здійснення маркетингу інновацій; досліджено етапи процесу сприйняття інновації різними групами споживачів; сформовано критерії, які визначають попит на інновацію за умов міжнародних економічних відносин.
  Повний текст PDF - 168.174 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вербицька Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вербицька Г. Л. Особливості маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств в умовах міжнародних економічних відносин / Г. Л. Вербицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вербицька Галина Любомирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського