Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Музиченко-Козловська О. В. Стратегія просування туристичного бренда країни / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_12 З'ясовано місце туристичного бренда (ТБ) у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування ТБ країни. Проаналізовано наявний ТБ України. Визначено завдання та стратегію ТБ. Розроблено модель формування стратегії просування ТБ країни та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості ТБ країни. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Музиченко-Козловська О. В. Стратегія просування туристичного бренда країни / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |