Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
de Pourbaix P. The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany / Pourbaix P. de, K. Chmielewski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: de Pourbaix P. The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany / Pourbaix P. de, K. Chmielewski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |