Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Проскуряков В. І. Напрями активізації освітньо-прикладного проектування на кафедрі дизайну архітектурного середовища львівської архітектурної школи тепер і в майбутньому / В. І. Проскуряков, М. А. Лопоша, Н. Р. Кубай, У. М. Гречка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2018. - № 895. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2018_895_18 У XXI ст. в Україні є актуальною тема освіти і науки, її теперішнього стану і майбутнього. Сьогодні сформувалося 4 типи, на які орієнтуються і освіта в Україні, й архітектурна зокрема, хоча, на відміну від європейської освіти, національна українська освіта ще й досі орієнтується на "середньостатистичного", "типового" студента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проскуряков В. І. Напрями активізації освітньо-прикладного проектування на кафедрі дизайну архітектурного середовища львівської архітектурної школи тепер і в майбутньому / В. І. Проскуряков, М. А. Лопоша, Н. Р. Кубай, У. М. Гречка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2018. - № 895. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2018_895_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |