Наукова періодика України | Вісник Львівського університету | ||
Манько А. Оцінка ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2014. - Вип. 34. - С. 271-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2014_34_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Манько А. Оцінка ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2014. - Вип. 34. - С. 271-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2014_34_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |