Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Манько А. 
Оцінка ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2014. - Вип. 34. - С. 271-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2014_34_31
  Повний текст PDF - 332.203 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Манько А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Манько А. Оцінка ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2014. - Вип. 34. - С. 271-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2014_34_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського