Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Андрєєва О. С. Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу / О. С. Андрєєва, С. М. Мельник // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - Вип. 11. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2017_11_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва О. С. Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу / О. С. Андрєєва, С. М. Мельник // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - Вип. 11. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2017_11_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |