![]() | Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | |
Андрєєва О. С. Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва О. С. Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |