Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Андрєєва О. С. 
Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_12
  Повний текст PDF - 136.523 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрєєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрєєва О. С. Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрєєва Олександра Сергіївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського