Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Блажеєвська Ю. М. Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи / Ю. М. Блажеєвська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блажеєвська Ю. М. Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи / Ю. М. Блажеєвська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |