Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Герус О. І. Застосування дискурс-аналітичного підходу у дослідженні комерційної реклами / О. І. Герус // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2017_39_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Герус О. І. Застосування дискурс-аналітичного підходу у дослідженні комерційної реклами / О. І. Герус // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2017_39_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |