Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Панфілова Г. Б. Динаміка я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 937, Вип. 45. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_53 Досліджено динаміку Я-концепції особистості студентів на різних етапах розвитку ускладненої життєвої ситуації з урахуванням гендерних особливостей, курсу, успішності навчання та спеціальності, яку студенти здобувають. Типовим видом ускладненої ситуації в студентському віці є екзаменаційна сесія. Визначено динамічні та стабільні показники Я-концепції в ускладненій ситуації. Встановлено співвідношення складових Я-концепції, які утворюють три фактори: самоставлення, песимізму й оптимізму. Виявлено три типи самоставлення та чотири типи самооцінки студентів в ускладнених життєвих ситуаціях. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панфілова Г. Б. Динаміка я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 937, Вип. 45. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_53.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |