Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Гнилицький М. В. Бренд-менеджмент як складова конкурентоспроможності інформаційної галузі / М. В. Гнилицький // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2013. - Вип. 1047. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2013_1047_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гнилицький М. В. Бренд-менеджмент як складова конкурентоспроможності інформаційної галузі / М. В. Гнилицький // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2013. - Вип. 1047. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2013_1047_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |