Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Гнилицький М. В. 
Бренд-менеджмент як складова конкурентоспроможності інформаційної галузі / М. В. Гнилицький // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2013. - Вип. 1047. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2013_1047_16
  Повний текст PDF - 316.206 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гнилицький М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гнилицький М. В. Бренд-менеджмент як складова конкурентоспроможності інформаційної галузі / М. В. Гнилицький // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2013. - Вип. 1047. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2013_1047_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського