Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Бондаренко M. Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах / M. Бондаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Іноземна філологія. - 2011. - № 44. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_If_2011_44_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко M. Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах / M. Бондаренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Іноземна філологія. - 2011. - № 44. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_If_2011_44_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |