Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Budac A. C. Marketing considerations оn brand communities / A. C. Budac // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2016_12_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Budac A. C. Marketing considerations оn brand communities / A. C. Budac // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2016_12_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |