Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Святненко В. Маркетингові технології як засіб ефективного розвитку вітчизняних підприємств / В. Святненко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 8. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_8_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Святненко В. Маркетингові технології як засіб ефективного розвитку вітчизняних підприємств / В. Святненко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 8. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_8_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |