Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Дубовик Т. Концептуальна модель довіри споживачів до інтернет-магазинів / Т. Дубовик // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 7. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_7_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубовик Т. Концептуальна модель довіри споживачів до інтернет-магазинів / Т. Дубовик // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 7. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_7_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |