Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Ситницький М. 
Стратегічне маркетингове планування процесів просування інноваційної продукції на ринок / М. Ситницький, Ю. Варава // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 136. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_136_15
  Повний текст PDF - 337.703 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ситницький М.
  • Варава Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ситницький М. Стратегічне маркетингове планування процесів просування інноваційної продукції на ринок / М. Ситницький, Ю. Варава // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 136. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_136_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ситницький Максим Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського