Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Кочкіна Н. Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів / Н. Кочкіна, А. Ставицький // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 110. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_110_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кочкіна Н. Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів / Н. Кочкіна, А. Ставицький // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 110. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_110_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |