Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Терещенко О. 
Теоретичні засади формування маркетингу взаємовідносин на ринку страхування / О. Терещенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_32
  Повний текст PDF - 289.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещенко О. Теоретичні засади формування маркетингу взаємовідносин на ринку страхування / О. Терещенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Терещенко Олег Олександрович (економічні науки)
  • Терещенко Ольга Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського