Наукова періодика України | Україна. Здоров'я нації | ||
Шилонова В. Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Словацької Республіки / В. Шилонова, В. Кляйн, В. Гладуш // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 2. - С. 130–134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2019_2_23 Мета роботи - інформування професійної спільноти про нову робочу позицію "Шкільний спеціальний педагог", яка вперше з 2018 року вводиться в Словацькій Республіці в умовах дитячого садка в рамках національного проекту PRIM - Проект інклюзія в дитячому садку. Робота шкільного спеціального педагога в дитячому садку спрямована на оптимізацію освітнього та особистісного розвитку дітей (з акцентом на дітей з особливими освітніми потребами). Ключова роль педагогів є здійснення інклюзивної діагностики дітей в дитячому садку до вступу в 1-й клас загальноосвітньої школи. Рік початкової школи за допомогою інструментів діагностики поетапної орієнтації і подальшої ефективної стимуляції сприятиме прискоренню розвитку дітей дошкільного віку з інвалідністю та соціально незахищених, що відповідає основам державної філософії інклюзивної освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шилонова В. Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Словацької Республіки / В. Шилонова, В. Кляйн, В. Гладуш // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 2. - С. 130–134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2019_2_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |