Наукова періодика України Україна. Здоров'я нації


Гребняк М. П. 
Формування професійних компетенцій з профілактичної медицини у студентів-фармацевтів / М. П. Гребняк, Р. А. Федорченко, В. В. Таранов // Україна. Здоров'я нації. - 2018. - № 1. - С. 132–136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2018_1_21
Мета роботи - обгрунтувати систему формування професійних компетенцій при підготовці у вузах фахівців із "Фармації". Матеріали дослідження - нормативна база навчально-виховного процесу при підготовці студентів-фармацевтів та міжнародний досвід з профілактичної медицини. Використано методи контент-аналізу, системного аналізу, логічного узагальнення, медико-статистичний, Дельфійський. Основна мета вузу полягає в підготовці висококомпетентних фахівців, які мають добрий потенціал здоров'я та здатні тривало підтримувати професійну діяльність на високому рівні. Система формування професійних компетенцій з профілактичної медицини спрямована на логістичне управління заходами в процесі навчання та забезпечення селективності управління охорони здоров'я у фармації. До головних спеціальних компетентностей відноситься володіння основними методами захисту персоналу аптечних установ і фармацевтичних підприємств від можливих несприятливих умов праці; володіння основними методами збереження навколишнього середовища в їх взаємодії з фармацевтичним виробництвом; володіння методами комплексного формування здоров'я за допомогою фармацевтичного супроводу та аліментарної підтримки організму; забезпечення необхідного рівня індивідуальної безпеки в разі виникнення типових небезпечних ситуацій або на основі інформації про прогнозовану ситуацію; здатність проведення санітарно-профілактичних заходів за умов фармацевтичних підприємств, включаючи забезпечення технологічного процесу і вибір відповідного обладнання. Висновки: оптимізація професійного розвитку студентів у процесі навчальної діяльності з профілактичної медицини базується на формуванні професійних компетенцій, спрямованих на підвищення особистісного потенціалу здоров'я та проведенні селектних заходів з охорони виробничого та навколишнього середовища. Система формування професійних компетенцій з профілактичної медицини в студентів фармацевтів складається з 9 блоків: "Мета навчання", "Предмет вивчення", "Компоненти навчального процесу", "Інтегральні професійні компетенції", "Загальні професійні компетенції", "Спеціальні професійні компетенції", "Корекція професійної компетентності", "Оцінка сформованості професійної компетентності", "Кінцеві результати формування професійної компетенції".
  Повний текст PDF - 634.52 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гребняк М.
  • Федорченко Р.
  • Таранов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гребняк М. П. Формування професійних компетенцій з профілактичної медицини у студентів-фармацевтів / М. П. Гребняк, Р. А. Федорченко, В. В. Таранов // Україна. Здоров'я нації. - 2018. - № 1. - С. 132–136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2018_1_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федорченко Руслана Анатоліївна (медичні науки)
  • Таранов Володимир Володимирович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського