Наукова періодика України | Український соціум | ||
Гордієнко Н. М. Проблеми реформування інтернатних закладів з погляду педагогів (за даними соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Український соціум. - 2017. - № 4. - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_4_8 Проаналізовано результати соціологічного опитування педагогів шкіл-інтернатів щодо ефективності функціонування системи інтернатних закладів в Україні та якості навчально-виховної роботи у закладі, де вони працюють. Визначено основні проблеми шкіл-інтернатів: недосконале реформування, недостатнє фінансування та ігнорування позитивних аспектів їх діяльності в інформаційному просторі. Педагогами не підтримано очікувану реформу інтернатних закладів, з огляду на її негативні наслідки: зменшення обсягу корекційної допомоги дітям з особливими потребами, гальмування їх соціалізації, неготовність українських сімей до прийняття дітей-сиріт з інтернатних закладів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гордієнко Н. М. Проблеми реформування інтернатних закладів з погляду педагогів (за даними соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Український соціум. - 2017. - № 4. - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |