Наукова періодика України | Український соціум | ||
Согорін А. А. Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами / А. А. Согорін // Український соціум. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2015_3_6 Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в межах сучасної соціологічної науки. Розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Надано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Согорін А. А. Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами / А. А. Согорін // Український соціум. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2015_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |