Наукова періодика України | Український соціум | ||
Кліменкова А. М. Культурні коди комерційної реклами: досвід побудови типології / А. М. Кліменкова // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кліменкова А. М. Культурні коди комерційної реклами: досвід побудови типології / А. М. Кліменкова // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |