Наукова періодика України Управління розвитком


Олійник А. А. 
Дослідження сутності поняття "маркетингова стратегія підприємства" / А. А. Олійник // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_30
  Повний текст PDF - 334.777 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олійник А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олійник А. А. Дослідження сутності поняття "маркетингова стратегія підприємства" / А. А. Олійник // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олійник Андрій Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського