Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Олійник А. А. Дослідження сутності поняття "маркетингова стратегія підприємства" / А. А. Олійник // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олійник А. А. Дослідження сутності поняття "маркетингова стратегія підприємства" / А. А. Олійник // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |