Наукова періодика України Управління розвитком


Халлыев Г. М. 
Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г. М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - № 23. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_23_6
  Повний текст PDF - 325.249 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Халлыев Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Халлыев Г. М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г. М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - № 23. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_23_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського