Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Халлыев Г. М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г. М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - № 23. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_23_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Халлыев Г. М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г. М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - № 23. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_23_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |