Наукова періодика України Управління розвитком


Коц А. І. 
Етапи розроблення маркетингової стратегії для підприємства / А. І. Коц // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_65
  Повний текст PDF - 314.85 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коц А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коц А. І. Етапи розроблення маркетингової стратегії для підприємства / А. І. Коц // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_65.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського