Наукова періодика України Університетські наукові записки


Захожай В. Б. 
Особливості прийняття управлінських рішень у макромаркетингу на основі аналізу маркетингової інформації / В. Б. Захожай, Г. А. Братусь // Університетські наукові записки. - 2017. - № 1. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2017_1_11
  Повний текст PDF - 337.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Захожай В.
  • Братусь Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Захожай В. Б. Особливості прийняття управлінських рішень у макромаркетингу на основі аналізу маркетингової інформації / В. Б. Захожай, Г. А. Братусь // Університетські наукові записки. - 2017. - № 1. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2017_1_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського