Наукова періодика України | Університетські наукові записки | ||
Захожай В. Б. Особливості прийняття управлінських рішень у макромаркетингу на основі аналізу маркетингової інформації / В. Б. Захожай, Г. А. Братусь // Університетські наукові записки. - 2017. - № 1. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2017_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Захожай В. Б. Особливості прийняття управлінських рішень у макромаркетингу на основі аналізу маркетингової інформації / В. Б. Захожай, Г. А. Братусь // Університетські наукові записки. - 2017. - № 1. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2017_1_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |