Наукова періодика України Український соціологічний журнал


Шинкаренко О. 
Маркетингова модель електоральної поведінки: сутність та основні характеристики / О. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. - 2013. - № 1-2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2013_1-2_14
  Повний текст PDF - 253.3 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко О. Маркетингова модель електоральної поведінки: сутність та основні характеристики / О. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. - 2013. - № 1-2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2013_1-2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Олена Євгенівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського