Наукова періодика України | Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку | ||
Шевченко Р. С. Солоспів М. В. Лисенка "Гетьмани, гетьмани" з поеми "Гайдамаки" Т. Г. Шевченка у контексті особливостей кобзарського виконавства (на прикладі фортепіанної партії солоспіву) / Р. С. Шевченко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 26. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2018_26_23 Проаналізовано епіко-драматичний солоспів М. Лисенка "Гетьмани, гетьмани" (Свято в Чигирині для баритону) з поеми "Гайдамаки" Т. Шевченка. Досліджено фортепіанну фактуру, виявлено прийоми та елементи бандурного виконавства і їх творче переосмислення у вокальному творі. Здійснено огляд інструментальних супроводів дум у виконанні кобзарів-сучасників композитора, опрацьованих і записаних Ф. Колессою, М. Лисенком. Розглянуто питання втілення бандурного компоненту у фортепіанній партії солоспіву. Виявлено, що перенесення та вживлення кобзарських прийомів у фортепіанну фактуру збагачує технічно-виражальні засоби, створює яскраву національну природу вокального твору композитора. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко Р. С. Солоспів М. В. Лисенка "Гетьмани, гетьмани" з поеми "Гайдамаки" Т. Г. Шевченка у контексті особливостей кобзарського виконавства (на прикладі фортепіанної партії солоспіву) / Р. С. Шевченко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 26. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2018_26_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |