Наукова періодика України | Управління, економіка та забезпечення якості в фармації | ||
Пестун І. В. Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_11 Маркетингові дослідження є основою формування інформаційної політики підприємства і удосконалення системи менеджменту на засадах прийняття обгрунтованих управлінських рішень на базі сучасної інформації. Оскільки інформація має ціну, її вважають послугою або товаром. Життєвий цикл сучасної фармацевтичної інформації характеризується короткотерміновістю, а сама інформація є коштовною, такою, що складно збирається і інтерпретується. Учасники ринку маркетингових досліджень відмічають тенденції в збільшенні кількості помилок, що призводить до переосмислення методик маркетингових досліджень, спрямованих на персоналізацію і конкретизацію окремих досліджень, впровадження сучасних інформаційних продуктів, програм, інформаційних систем. Мета роботи - аналіз світового ринку маркетингових досліджень і стану комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку України. Ринок маркетингових досліджень у світі є таким, що динамічно зростає. Найбільшими ринками є США і Велика Британія, серед ринків Європи Україна посідає 6 місце. Дослідження фармацевтичного ринку посідають 3 місце серед всіх напрямків. Представлено аналіз за типами досліджень і використання автоматизації в процесі маркетингових досліджень. Наведений аналіз комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку, характеристика і напрямки роботи маркетингових компаній, які спеціалізуються на дослідженнях фармацевтичного ринку. На ринку України працюють компанії, що спеціалізуються на дослідженнях у фармації, і є такими, для яких це один із напрямків роботи. Висновки: дослідження дозволило оцінити стан ринку маркетингових досліджень у світі і в Україні, серед яких достатньо велику частку посідають дослідження фармацевтичного ринку. В той же час показано, що на теперішній час у періодичній літературі відсутній системний аналіз та узагальнення ринку маркетингових досліджень у фармації в Україні, тому актуальним є подальший аналіз у даному напрямку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пестун І. В. Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |