Наукова періодика України | Управління, економіка та забезпечення якості в фармації | ||
Ольховська А. Б. Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделювання / А. Б. Ольховська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 3. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ольховська А. Б. Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделювання / А. Б. Ольховська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 3. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |