Наукова періодика України Управління, економіка та забезпечення якості в фармації


Ольховська А. Б. 
Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделювання / А. Б. Ольховська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 3. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_3_8
  Повний текст PDF - 576.898 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ольховська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ольховська А. Б. Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделювання / А. Б. Ольховська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 3. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ольховська Анжела Борисівна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського