Наукова періодика України | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського | ||
Курасова В. Е. Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії / В. Е. Курасова, Г. В. Мозгова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курасова В. Е. Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії / В. Е. Курасова, Г. В. Мозгова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |