Наукова періодика України Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського


Курасова В. Е. 
Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії / В. Е. Курасова, Г. В. Мозгова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_2_7
  Повний текст PDF - 362.44 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курасова В.
  • Мозгова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курасова В. Е. Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії / В. Е. Курасова, Г. В. Мозгова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мозгова Ганна Василівна (юридичні науки)
  • Мозгова Галина Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського