Наукова періодика України | Український історичний журнал | ||
Ніколаєва Т. М. Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т. М. Ніколаєва // Український історичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 95-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UIJ_2011_3_7 Надано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині XIX - на початку XX cт. - період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб'єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов'язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ніколаєва Т. М. Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т. М. Ніколаєва // Український історичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 95-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UIJ_2011_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |