Наукова періодика України | Теоретичні та прикладні питання економіки | ||
Дерев’янко О. Г. Роль PR-технологій у формуванні репутації компанії / О. Г. Дерев’янко // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 424-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2013_28%281%29__56 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дерев’янко О. Г. Роль PR-технологій у формуванні репутації компанії / О. Г. Дерев’янко // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 424-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2013_28(1)__56. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |