Наукова періодика України | Теоретичні та прикладні питання економіки | ||
Федорченко А. В. Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю товарів підприємства / А. В. Федорченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2013_28%281%29__22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорченко А. В. Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю товарів підприємства / А. В. Федорченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2013_28(1)__22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |