Наукова періодика України Теоретичні питання культури, освіти та виховання


Олексін Ю. П. 
Підходи до формування змісту навчання історії старшокласників на трьох рівнях диференціації / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_34
  Повний текст PDF - 382.128 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олексін Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олексін Ю. П. Підходи до формування змісту навчання історії старшокласників на трьох рівнях диференціації / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського